מומחה מס שבח | מומחה מיסוי מקרקעין: נקודות שחשוב להכיר

כל מי שעומד לפני מכירה או רכישה של נכס נדל"ן, חייב להכיר את כל הניואנסים השונים של היבטי המיסוי. יש לזכור כי בכל עסקת מקרקעין עלולים לחול מיסים שונים כגון: מס שבח, מס רכישה, מס יסף, מע"מ, היטל השבחה וכו'. 

בחלק מהמקרים ניתן לקבל פטור חלקי או מלא מהמיסים השונים, אך לצורך כך מומלץ להיעזר באיש מקצוע המתמחה בתחום. מומחה מס שבח יוכל לסייע לכם לתכנן נכון את היבטי המיסוי, במטרה לחסוך לכם תשלומי מיסים מיותרים. 

 

החשיבות של מומחה מס שבח | מומחה מיסוי מקרקעין

קודם כל, חשוב להבין כי רוב הציבור אינו מודע להטבות המס השונות שניתן לקבל, וכן להחזרי מס השבח המגיעים לו, מאחר ושום גוף ממשלתי אינו טורח ליידע אותו על כך. לאחרונה מבקר המדינה מתח ביקורת על רשויות המס בעניין זה. לכן אין זה מפתיע כי אנשים רבים משלמים מס שבח גבוה מהדרוש, וכלל אינם יודעים כי הם זכאים לקבל החזר לפי החוק. 

מומחה מס שבח יוכל לסייע לכם למצות את מלוא הזכויות שלכם, במטרה למנוע תשלומי מיסים מיותרים וכמובן להחזיר לכם את הכספים העודפים ששילמתם. מעבר לכך, כדאי לדעת כי באמצעות תכנון מס שבח לפני המכירה, ניתן יהיה לדעת מהו גובה המס הצפוי בעסקה – ולא לקבל הפתעות ותוספות מס לאחר שהעסקה כבר נחתמה. 

חשוב להבין כי לא תמיד ניתן לתקן את השומה לאחר חתימת עסקת המקרקעין, לכן יש צורך לתת את הדעת לכל הפרטים הקטנים בזמן אמת. מי שלא יטרח לבצע תכנון מס שבח, עלול להפסיד עשרות ואף מאות אלפי שקלים.

 

מומחה מס שבח | מומחה מיסוי מקרקעין – נקודות חשובות שכדאי להכיר

רוב האנשים אינם מודעים לחבות המס האישית שלהם בעת מכירת נכס מקרקעין, כיוון שלרוב מס השבח שהם משלמים – מתייחס לנתונים של המקרקעין בלבד. לכן מומלץ להיעזר באיש מקצוע המגיע מהתחום, במטרה להבין את כל הזכויות והטבות המס המגיעות לכם. 

מומחה מס שבח יוכל לבצע עבורכם תכנון מס שבח בהתאם לנתונים האישיים שלכם, מאחר וגילכם, מצבם המשפחתי, רמת ההכנסה שלכם, מספר השנים שבהם החזקתם בנכס ועוד נתונים נוספים, עלולים להשפיע ולהפחית את גובה מס השבח. 

בנוסף, מומחה מס שבח מודע לכל התיקונים והשינויים בעולם המיסוי, ויכול לסייע לכם לקבל פטורים, הטבות, הקלות והנחות שונות לפי החוק, הפסיקה והוראות הביצוע של רשות המיסים.

המטרה היא שתדעו מראש כמה מס שבח תאלצו לשלם במכירת הנכס, כדי שתוכלו לתכנן נכון את מחיר המכירה, בהתאם לחישוב הרווח הנקי שלכם בעסקה. כמובן שהדבר נכון גם עבור רוכש הנכס וגם עבור מוכר הנכס, מאחר ורק מי שיודע את גובה המס שיהיה עליו לשלם בהמשך הדרך, יוכל לתכנן נכון את כדאיות הרכישה או המכירה.

אודותינו

אנו ב Nadlan Tax נשמח לספק לכם ייעוץ מקצועי ע"י מומחה מס שבח, שיסייע לכם לתכנן בצורה היעילה והמושכלת ביותר את כל היבטי המיסוי, המתלווים לעסקת המקרקעין. 

תכנון מס שבח יעיל ומדויק בטרם ביצוע עסקת נדל"ן, זוהי הדרך היעילה ביותר לחסוך בתשלומי מיסים עודפים, וליהנות מרווח גבוה יותר בכל עסקת נדל"ן. 

אנו נסייע לכם למצות את מלוא זכויות מס השבח המגיעות לכם ואף לקבל החזר מס שבח, במידה ונגלה כי שילמתם סכום גבוה מהדרוש.

למידע נוסף, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

מומחה מס שבח | מומחה מיסוי מקרקעין

תוכן עניינים

שיתוף המאמר:

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

החזר מס שבח דירה
דילוג לתוכן