החזר מס שבח ירושה: איך החזרו 331,162 ש"ח ליורש?

אצלנו בנדל"ן טקס, אנו חולקים סיפורי הצלחה בבלוג שלנו, על מנת לעודד אנשים שלא מאמינים שניתן לקבל החזרי מס שבח מרשויות המדינה – שיראו ולא יפחדו.

הסיפור הזה מתרחש עם לקוח שלנו שירש את רכושו של קרוב משפחתו שנפטר. לאחר בדיקה, הוא גילה שהמנוח שילם מס שבח על מכירת נכס מקרקעין, שמכר מלפני מספר שנים.

הרקע למקרה

לאחר קבלת צו קיום צוואה ע"י רשם הירושה, התברר ליורש שהמנוח מכר בשנת 2021 נכס מקרקעין בירושלים. המכירה עצמה כללה תשלומי מסים גבוהים של מעל לחצי מיליון ₪.

נכנסנו לפרטים ובדקנו את התשלומים מקרוב. בדקנו אילו פרטים יכולים להוביל להחזר מס. באמצעות ביצוע חישובים אישיים לנתונים של המוריש, פעלנו לזהות את הנקודות האפשריות לקבלת החזר המס ובדקנו מהו הסכום הצפוי להחזר.

ביצענו ייעוץ מס מותאם אישית ללקוח, שהתמקד באילו פעולות יש לנקוט על מנת לשכנע את רשות המסים, ששולם מס ביתר ע"י המוריש.

התוצאה

לאחר ביצוע מספר סימולציות לחישוב המס, הגשנו פנייה מסודרת לרשות המסים. התוצאה הגיעה לאחר מספר חודשים, בה קבלנו את ההחזר המיוחל: הלקוח שלנו זכה להחזר מס שבח של 331,162 ש"ח!

הסיפור הזה מדגיש, כי גם ליורש של אדם שנפטר שמכר נכס – יש את הזכויות שלו לקבל החזר מס שבח בשמו של המוריש. ע"י ייעוץ מס נכון ומציאת פתרונות מותאמים אישית, גם שנים לאחר ששולם המס, ע"י אדם שנפטר, עדיין ניתן לקבל בחזרה כספים מהמדינה.

אם גם אתם רוצים לבדוק את תשלומי המסים שלכם, לאחר מכירת נכסים בישראל, פנו אלינו עוד היום. ייעוץ אישי, מקצועי ודיסקרטי מחכה לכם אצלנו.

אנו פועלים בשיטת תשלום על בסיס הצלחה בלבד – לא קיבלת לא שילמת!

החזר מס שבח יורש

תוכן עניינים

שיתוף המאמר:

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

החזר מס שבח דירה
דילוג לתוכן