החזר מס שבח מוצלח: נכס בירושה עם זכויות בנייה בירושלים

אנו שמחים לשתף סיפור הצלחה עדכני של לקוח שלנו שקיבל החזר מס שבח משמעותי על מכירת נכס עם זכויות בנייה שהתקבל אצלו בירושה.

הצוות שלנו, המתמחה בענייני מס שבח, טיפל בתיק עבור הלקוח, ועלה על התוצאות שהושגו על ידי מנהל העיזבון שטיפל בהליך המכירה. במאמר זה נתאר את פרטי המקרה ואת התוצאה החריגה, תוך הדגמת מחויבותנו למקסום הטבות המס עבור לקוחותינו.

 

רקע המקרה

הלקוח שלנו ירש נכס, שכלל בית מגורים עם זכויות בנייה יקרות ערך בירושלים. הליך המכירה היה מורכב וכלל מספר יורשים שונים, שכולם יוצגו ע"י מנהל עיזבון שמונה לאחר החלטת בית משפט.

בתחילה הליכי המיסוי נוהלו על ידי מנהל העיזבון, שהיה חסר בידע המקצועי הנדרש לצורך ייעול וטיפול בשומות המס בעסקה.

לאחר ששולם המס ע"י מנהל העיזבון, פנה הלקוח לסיוע מקצועי על מנת להבין את השלכות המס המורכבות בעסקה ולבחון את האפשרות לקבל החזר כספי.

 

הגישה שלנו

מתוך הכרה בחשיבות המומחיות בענייני מס שבח, הלקוח פנה לצוות שלנו כדי שנייצג אותו בתיק מול רשויות המס, תוך מינוף ההבנה העמוקה שלנו בהליכי חישוב מס שבח ירושה, הערכנו ביסודיות את מצבו של הלקוח וגיבשנו אסטרטגיה מותאמת אישית עבורו, על מנת למזער את חבותו במס שבח.

 

התהליך שלנו

שומה מפורטת:

ערכנו סקירה מקיפה של מסמכי העסקה ומסמכים היסטוריים, בעניין רכישת הנכס ע"י המוריש, תוך התמקדות בהיבטים הספציפיים הקשורים למועד הרכישה, לזכויות הבנייה ולמס השבח.

אסטרטגיית הפחתת המס:

בהתבסס על הניתוח שלנו, זיהינו פטורים, ניכויים וזיכויים שונים ממס שניתן להחיל במקרה של הלקוח. מטרתנו הייתה למקסם את זכאותו לקבל החזר מס שבח.

תיעוד והגשה:

הצוות המנוסה שלנו הכין את המסמכים הדרושים, תוך הקפדה על עמידה בכל התקנות וההנחיות השונות. ריכזנו בקפידה את המידע הנדרש לתמיכה בזכאות הלקוח להחזר מס.

תקשורת וייצוג:

יצרנו קשר עם משרדי מיסוי מקרקעין ומס הכנסה בשם הלקוח שלנו, הצגנו את עניינו במספר בקשות שונות ופעלנו למען הזכאות המקסימלית שלו להחזר.

 

התוצאה

בזכות מומחיותנו ומאמצינו הרבים, זכה מרשנו להחזר מס שבח יוצא דופן בסך 208,203 ₪ ! תוצאה זו עלתה על ציפיותיו הראשוניות ושיקפה את ההבדל המשמעותי, כאשר גורם מקצועי מטפל בתיק.

החזר מס שבח ירושה זכויות בניה ירושלים

 

לסיכום

מקרה מוצלח זה מדגיש את חשיבות העבודה עם אנשי מקצוע, בעלי ידע וניסיון מעמיקים בטיפול בענייני מס מורכבים בעסקאות נדל"ן.

הצוות שלנו בנדל"ן Tax מתמחים במיסוי מקרקעין לרבות בהחזרי מס שבח. על מנת למקסם את התוצאות עבור לקוחותינו, אנו בוחנים כל מקרה באופן מקיף ובהתאמה אישית.

אם אתם מתמודדים עם אתגרי מס דומים, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו כדי לדון בנסיבות הייחודיות שלכם ולבחון את כל האפשרויות השונות, כדי למקסם את הטבות המס.

החזר מס שבח ירושלים

תוכן עניינים

שיתוף המאמר:

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

החזר מס שבח דירה
דילוג לתוכן